Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Wycieczka na Błatnią

03-06-2019 13:04

W sobotę 01.06.2019 r. grupa uczniów ZSE z klas: 1ea, 1eb, 2ea, i 2lh uczestniczyła w pieszej wędrówce szlakami górskimi Beskidu Śląskiego. Wycieczkę rozpoczęliśmy od wejścia na Szyndzielnię żółtym szlakiem z Wapienicy Zapora. Po drodze cieszyliśmy się z  pięknych widoków oraz wszechobecną przyrodą. Po krótkim odpoczynku w schronisku ruszyliśmy dalej w kierunku szczytu Błatnia, gdzie trochę zmęczeni i głodni nabraliśmy sił po zjedzeniu pysznych kiełbasek z grilla. Jako drogę  powrotną wybraliśmy sobie zejście do Wapienicy Zapora. Podczas wędrówki przez cały czas towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda, ale przede wszystkim dobry nastrój i miła atmosfera, jak przystało na turystów lubiących aktywnie spędzać wolny czas.

Opiekę nad młodzieżą podczas trwania wycieczki sprawowali: p. Małgorzata Kilijan i p. Rafał Jasiak.